Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De meeste pakketten komen na COVID iets sneller aan. Normaal gesproken ontvang je je pakket binnen 10 tot 14 werkdagen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Als deze periode is verstreken en je nog steeds niets hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar (digisales-service@hotmail.com). Wij zoeken dan voor je uit wat er mis is met je pakket.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Om een ​​retourzending te verzenden, neemt u gewoon contact op met onze klantenservice via (Valoza-service@hotmail.com). Vermeld in de bevestigingsmail je naam, bestelnummer (bijvoorbeeld #0000) en de reden van retour. Wij geven je dan het retouradres en bevestigen de retourzending. Daarna kunt u het product via een koerier naar keuze naar ons opsturen.

Wat zijn de kosten van retourneren?
Retourneren naar ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zijn dus afhankelijk van de koerier. Raadpleeg de website van de betreffende koerier waarmee u wilt verzenden voor meer informatie over prijzen.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er geldt altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel ontvangt. Wel zijn er voorwaarden verbonden aan het retourneren
Je kunt het artikel alleen retourneren als:
* ● De retourtermijn is nog niet verstreken
* ● Het product zit in de originele verpakking en alle labels zitten er nog aan
* ● Het product is nog niet gebruikt
* Welke betaalmethoden kan ik gebruiken? Wij accepteren betalingen via (lijst betaalmethoden, bijvoorbeeld: ) iDeal, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay & Amex. Als u niet zeker weet of uw betaalmethode is geaccepteerd, volgt u de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties lopen via veilige en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus veilig.
* Wat moet ik doen als ik mijn e-mail ter bevestiging van mijn bestelling niet heb ontvangen? Dat is niet de bedoeling, stuur een mail met je volledige naam en e-mailadres naar (digisales-service@hotmail.com). Wij helpen u snel.
* Kan ik mijn bestelling annuleren? Wil je om wat voor reden dan ook je bestelling annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar (digisales-service@hotmail.com). Vermeld daarbij je naam, ordernummer (bijvoorbeeld #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen en ook de reden waarom je de bestelling wilt annuleren.